Jumbo lanceert 18 nieuwe chocoladerepen onder foodmerk Jumbo’s

Verrassende smaken met échte Belgische chocolade van 100% cacao

Jumbo Supermarkten introduceert 18 nieuwe chocoladerepen onder het foodmerk Jumbo’s. Unieke smaakcombinaties en chocolade van topkwaliteit kenmerken de nieuwe chocoladerepen. Zo zijn ze bereid met échte Belgische chocolade. Binnen het nieuwe assortiment zijn vier limited editions met opvallende en unieke smaken verkrijgbaar. Alle 18 chocoladerepen zijn door het testpanel met minimaal het cijfer 8+ beoordeeld en verdienen daarom de herkenbare Jumbo’s-familiehandtekening. De repen zijn daarnaast herkenbaar aan de typische Jumbo ‘Hallo!’ opdruk. Bovendien heeft elke smaak een opvallend eigen verpakkingsdesign, waardoor de repen niet te missen zijn in het schap. Ook deze chocoladerepen dragen het Tony’s Open Chain keurmerk, wat staat voor 100% slaafvrije chocolade.

Met deze 18 nieuwe repen breidt de supermarktketen haar chocoladeschap flink uit. Door een mix van vertrouwde en unieke smaken én limited editions in combinatie met een Jumbo-prijs wil Jumbo klanten blijven verrassen. De unieke smaken zijn ontwikkeld met de chefs van het Jumbo Foodcollege. Onder de 18 nieuwe Jumbo’s chocoladerepen zijn verrassende smaken van Exotic Firework tot Orange Explosion. Naast de vier limited editions - Crunchy Citroen, Macaron Framboos, Popcorn Cranberry en Spicy Crisp - zijn er ook vertrouwde smaken zoals Karamel Zeezout en Karamel Speculoos. Voor onze Jumbo’s repen maken we gebruik van échte Belgische chocolade van 100% cacao, gemaakt door een familiebedrijf met meer dan honderd jaar ervaring.

De repen zijn verkrijgbaar voor €3,49 per stuk in alle Jumbo-winkels in Vlaanderen.

Duurzame chocolade met Tony’s Open Chain

Jumbo Supermarkten sloot zich in 2023 aan bij Tony’s Open Chain en werd missiepartner. Daarmee ondersteunt de supermarktketen Tony’s missie voor 100% slaafvrije chocolade. Dit betekent dat Jumbo cacao inkoopt via Tony’s Open Chain volgens vijf samenwerkingsprincipes, waaronder het betalen van een hogere prijs voor 100% traceerbare cacao. Binnen Tony’s Open Chain betaalt Jumbo cacaoboeren een prijs die bijdraagt aan een leefbaar inkomen, om zo samen uitbuiting en ontbossing in de industrie tegen te gaan. Dit geldt voor Jumbo’s huismerkchocolade, seizoenschocolade én de 18 nieuwe chocoladerepen.

 

Download hier de beelden

Voor meer informatie kan je contact opnemen met Jumbo mediarelaties:
Telefoon: +31 (0)413 38 48 00
E-mail: pers@jumbo.com
Persroom: https://www.jumbo.com/nieuws

Voor product tests kan je steeds terecht bij Walkie Talkie via jumbo@talkie.be

Delen

Meest recente verhalen

Website preview
Crispy nieuws: Jumbo introduceert nieuwe lijn Jumbo’s Chips
Robuuste chips met karakter – rijk van smaak en perfect voor het borrelmoment
jumbo.talkie.be
Website preview
Van veld naar winkelkar: Jumbo zet vol in op lokale producten
Van 15 tot en met 22 september zet VLAM met de Lekker van bij ons-week Belgische boeren, telers en bedrijven in de kijker. Dit om consumenten aan te moedigen vaker te kiezen voor lokale producten. Dit kan ook tijdens je boodschappen bij Jumbo. Van aardbeien recht van het veld tot bier om de hoek gebrouwen. Elke lokale Jumbo winkel vult tien procent van het totale assortiment met lekkere producten van kwaliteit van telers en producenten uit de buurt.
jumbo.talkie.be
Website preview
Jumbo opent nieuwe winkel in Menen
Bij deze achtste West-Vlaamse opening staat totaalbeleving centraal
jumbo.talkie.be

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Jumbo

Over Jumbo Supermarkten
Jumbo is een Brabants familiebedrijf met een rijke historie. Begonnen in 1921 als levensmiddelengroothandel heeft Jumbo een indrukwekkende groei doorgemaakt. Inmiddels is het de tweede supermarktketen van Nederland. Wekelijks verwelkomt Jumbo miljoenen klanten in meer dan 725 winkels en online via Jumbo.com en de Jumbo app. Sinds 2019 is Jumbo ook actief in België en heeft daar inmiddels ruim dertig winkels. In alle winkels staat Jumbo voor de unieke combinatie van de beste service, een uitgebreid assortiment én altijd lage prijzen. Klanten kunnen daarbij vertrouwen op de unieke  7 Zekerheden.

Maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO)
Voor het welzijn van toekomstige generaties wil Jumbo het beste doen voor mens, dier en natuur. Het MVO-beleid van het familiebedrijf richt zich daarom op belangrijke onderwerpen als lokale verbinding, gezonder eten, duurzame ketens, beter milieu en goed werkgeverschap. Samen met klanten, collega’s, ondernemers, leveranciers en partners levert Jumbo een bijdrage aan deze belangrijke maatschappelijke uitdagingen. Klik hier voor meer informatie over alle MVO-activiteiten. 

Neem contact op met

jumbo@talkie.be